JLL opent inschrijving voor speciale editie Winning Workplace Award 2021

De hybride werkomgeving staat dit jaar centraal

24 mars 2021

In samenwerking met Facto organiseert JLL dit jaar een speciale editie van de Winning Workplace Award, met als thema ‘De hybride werkomgeving’. De jury, bestaande uit onafhankelijke vakexperts, zal zich deze zomer buigen over de inschrijvingen.
Veel organisaties heroverwegen momenteel hun werkplekstrategie, waardoor het gesprek over de hybride werkomgeving actueler is dan ooit. We weten al dat werknemers de voorkeur geven aan een combinatie van op kantoor en thuis werken, maar hoe gaat de werkgever hier in de praktijk mee om? Kantoorgebruikers gaan sinds COVID-19 nog innovatiever en ruimdenkender om met hun werkplekconcepten, waarbij de belevenis van de werknemer centraal staat. Daarom organiseert JLL dit jaar een speciale editie van de Winning Workplace Award, waarbij de prijs zal worden uitgereikt aan de organisatie met het beste plan voor de werkomgeving van de toekomst.

Het is vanaf vandaag mogelijk om jouw hybride werkplek aan te melden voor de Winning Workplace Award 2021. De aanmeldingen zullen worden beoordeeld op basis van een viertal hoofdcriteria, waarna de jury drie finalisten selecteert waarop gestemd kan worden.

Het aantal publieksstemmen zal uiteindelijk, tezamen met het oordeel van de speciaal geselecteerde jury, bepalend zijn voor het uitroepen van de winnaar. De winnaar van de Winning Workplace Award zal worden bekend gemaakt tijdens het Facto Congres op donderdag 23 september 2021.

De jury van de Winning Workplace Award 2021 wordt voorgezeten door de winnaar van de vorige WWA editie, Richard Helmus (VGZ, Manager Facility & Real Estate) en bestaat verder uit Marike Tuinder (Deloitte Consulting, Partner), Hans Rietveld (Ahold Delhaize, Director Workplace Management / Facility Services) en Sander van Lier (PVH, Manager Projects & Workplace Management).

Organisaties die willen meedingen naar deze prestigieuze award kunnen zich hier inschrijven

About JLL

JLL (NYSE: JLL) is een toonaangevend zakelijk en financieel adviseur op het gebied van vastgoed en vermogensbeheer. JLL geeft vorm aan de toekomst van vastgoed voor een betere wereld. Door gebruik te maken van de meest geavanceerde technologie creëert JLL waardevolle kansen, bijzondere ruimtes en duurzame vastgoedoplossingen voor onze klanten, onze mensen en onze omgeving. JLL is een Fortune 500 bedrijf met een jaarlijkse omzet van 16,6 miljard, activiteiten in meer dan 80 landen en een wereldwijd personeelsbestand van bijna 95.000 medewerkers per 30 september 2021. JLL is de merknaam en een geregistreerd merk van Jones Lang LaSalle Incorporated. Voor meer informatie kijk op onze website: jll.nl.